Home » kayaşehir escort » Yengeme Tecavüz Ettim

Yengeme Tecavüz Ettim

Arkadaşlar merhaba. Ben 29 yaşında bekar bir erkeğim. Ailem sürekli olarak beni evlendirmeye çalışıyor olsalar bile ben kesinlikle evlenmeyi istemiyorum. Çünkü bekarlık sultanlıktır şeklinde düşünüyorum. Bir abim var 10 yıl önce öldü. Yengemle 4 yıllık evliydi. Yengem abim öldükten sonra başkasıyla evlenir şeklinde düşündük ama abimi çok sevdiğinden asla kimseyle birlikte olmadı. 13 yaşında da bir yeğenim var. Sürekli olarak yengem çocuğuyla ilgilenir bende elimden geldiği kadar onlara yardım eder ve babanın eksikliğini asla göstermek istemem. Durum böyleyken acaba yengemin nasıl seks konusunda kendisini tatmin ettiğini düşünüyordum. Yengem gerçekten aşırı güzel bir kadın olmasına rağmen seks konusunda bu şekilde içine dönük olması ve evine kimseyi almıyor olmasından sadece otuz bir çekerek böyle bir durumun olmayacaktı. Bende zaten uzun zamandır bir kadın bulamadığımdan iyice azmıştım. Seks yapacağım bir kadın istiyor ve seksi zevkli yapacağım kadınları arıyordum. Bundan olayı bir şekilde yengemi sikmeliydim. Hem kendim için hem de onun zevk alabilmesi açısından mutlaka ona erkekliğimi göstermeli ve mutlaka onu sikerek hem onu rahatlatmalı hem de kendimi rahatlatmak istiyordum. Sürekli olarak yengemlere gittiğim zaman yeğenim evde oluyordu. Bir plan yaptım ve yeğenimi alarak diğer kuzenlerinin yanına götürdüm. Onu bırakıp hemen yengemin yanına gittim. Yengem her zamanki gibi seksi bir şekilde kapıyı açıp içeriye gel dedi. Bir kahve yaptık içerken yenge yalnızlık çok zor sen ne yapıyorsun nasıl bu şekilde yalnız kalıyorsun dedim. İnsan bir süre sonra alışıyor filan gibi zırvalamaya başladı. Yenge 10 yılı geçti cidden sen seks konusunda ne yapıyorsun bildiğim kadarıyla abimden başkasına da amını vermedin ve siktirmedin. Peki sen ne yapıyorsun nasıl tatmin oluyorsun hiç mi bir yarak özlemiyorsun bu şekilde konuşurken bir anda sinirlendi ve sen ne demek istiyorsun ben abine sadık birisiyim. Sakın bir daha benimle bu şekilde konuşma filan dedi ayağa kalktı. Bende peşinden kalktım. Yengemi tuttum. Yenge gel dur burada biraz konuşalım deyince bana bir tokat attı. Bu tokat gerçekten beni daha da azdırınca bende dudaklarını öpmeye başladım. Dudaklarını kendinden kaçırıyordu. Bağırmaya başlayınca elimle ağzını kapattım. Bana bak eğer bağırmaya devam edersen herkese beni eve aldı baştan çıkardı şimdi de bu şekilde bağırıyor derim. Adın çıkar. Bu yüzden kes sesini ve razı ol seni burada sikeceğim dedim. Yalvarmaya başladı lütfen yapma etme dinlemedim Sürükledim ve yatak odasına götürdüm. Üzerini çıkarmamı istediğimde kesinlikle yapma etme diyordu ben zaten hemen sikimi çıkardım yengem kaldırmıştı sikimi. Yavaşça onu soymaya başladım. O eteğini çıkardım amını gördüğümde kıllarını temizlemişti. Yenge hayırdır siktirmiyorsun ama maşallah amında bir tane kıl yok dedim. Hala yapma etme diyordu. Ben kalkık sikimi ona gösterdim. Bunun tadını özlemişsindir. Senin tat almanı istiyorum dedim. Yengemin zorla bacaklarını açtım. Zorla o güzel amına bir iki tane sikimi vurduktan sonra amının deliğine getirdim sikimi. Ne zamandır siktirmediğinden dolayı, delik ilk gün ki kadar daralmıştı. Tuttum sikimi iyice dayadım ve ittirmeye başladım. Acıyor yapma etme dese de yavaş yavaş sokmaya başladım. Bir süre sonra yengem de yalvarmayı ve çırpınmayı keserek alacağı zevke baktı. Bu da beni memnun etmeye yetti. Güzelce sikiştik. Yengem ilk başlarda istemiyordu. Ama artık oğlanı yengem yolluyor ve bana telefon açarak çağırıyor ve sikişiyoruz. Bu sayede güzelce birbirimizi tatmin ediyoruz. Kimsenin de anladığı yok bu da beni daha da mutlu ediyor.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*
*